28 jul 2015
28 juli, 2015

Easy Roommanagement!

Nieuws

De Printec Room Manager is een intelligente en gebruiksvriendelijke touch-screen oplossing voor het reserveren en beheren van uw vergaderruimtes. Het systeem integreert naadloos met uw bestaande e-mailservers zoals Microsoft Outlook, Office 365 en Google Apps for Business, waardoor iedereen direct en overal inzicht heeft in de planning.

Roommanagement

Touch Screen Display

Zie in een oogopslag of de vergaderruimte vrij is of niet door middel van het 8 inch touch screen display. De LED verlichting aan de achterzijde van het touch screen paneel kleurt rood of groen zodat op afstand snel te zien is of de vergaderruimte beschikbaar is.

Altijd en overal uw vergaderingen plannen

Plan, annuleer of wijzig uw vergadering met gebruik van uw eigen digitale agenda of rechts via het touch screen display. Door middel van een synchronisatie met o.a. Microsoft Outlook, Office 365 en Google Apps for Business bent u altijd op de hoogte van de meest recente informatie. Wanneer een vergaderruimte onverhoopt toch bezet is vertelt het systeem u waar de dichtstbijzijnde beschikbare vergaderruimte zich bevindt.

Waardevolle statistieken

Statistieken kunnen u helpen om verstandige beslissingen te nemen. Met het Printec Room Manager systeem krijgt u alle informatie die u nodig hebt om het gebruik van uw vergaderzalen en apparatuur te optimaliseren. Hoeveel keer per dag wordt er gebruik gemaakt van uw vergaderzaal? Op welke tijden wordt er het meest gebruik gemaakt van uw vergaderzaal? Op dit soort vragen geeft het systeem antwoord door middel van een directe export naar Excel.