Printing/Scanning
Printec Office Solutions helpt u bij het vastleggen, verwerken en archiveren van uw documenten en gegevens. Door gebruik te maken van slimme software worden gegevens razend snel verwerkt in uw systemen en applicaties.
Gegevens herkennen en vastleggen
Gegevens vastleggen van papieren-, en digitale documenten.
Opslaan vanaf:
- MFP’s, multifunctionele printers met scan functionaliteit
- Desktop scanners
- Netwerkscanners
- Mobiele devices
- Windows Desktop’s
- Vanuit een “hot folder” (automatisch verwerken wat er in een map / folder kom)
Eenvoudig verwerken: Verwerken van gegevens en gelijktijdig proces stappen doorlopen.
Proces stappen:
- Barcode herkenning
- PDF conversie en optimalisatie
- Auto nummering
- Watermerken
- Optimalisatie van het digitale document
- Authentiseren en encryptie
Versturen:
Versturen van gegevens en documenten naar de eindbestemming.
- Meer dan 50 eindbestemmingen:
- De meeste bekende administratieve applicaties
- Documentmanagement applicaties
- Populaire groupware en “samenwerk” applicaties
- Bestand, e-mail, fax
Printec Open document herkenning
Gestructureerd, half gestructureerd of ongestructureerd. Grote of kleine opdrachten. Printec Open document herkenning, herkent gegevens op documenten, en legt ze daarna vast in uw database.
Productiviteit onderweg
Uw productiviteit stopt niet wanneer u uw kantoor verlaat. Met Printec DOC mobile kunt uw gegevens, documenten, barcodes, handtekeningen, foto’s en GPS data direct of na validatie invoegen in uw bedrijfs-, proces of applicatie.
Veiligheid ingebouwd, niet vastgeschroefd
Veilig en uitgebreid toegang tot bedrijfsgegevens zonder gegevens opslag op uw device, in de cloud of bij derden. Plus veilig printen en opslaan van gegevens. Alle gegevens worden versleuteld verzonden en automatisch verwijderd na verwerking.